Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

Φροντίδα του δέρματος στις ηλικίες 40 - 50



Η περιποίηση του δέρματος στις ώριμες ηλικίες είναι πολύ σημαντική. Το δέρμα αρχίζει να έχει εμφανή ρυτίδες, χάνει την ελαστικότητα, την λάμψη και την ζωντάνια του.

Με το πέρασμα του χρόνου το κολλαγόνο, η ελαστίνη και οι ιστοί που διατηρούν το δέρμα ελαστικό αδυνατίζουν. Έτσι το δέρμα γίνεται λεπτότερο και χάνει το λίπος του με αποτέλεσμα να εμφανίζονται γραμμές, ρυτίδες και κηλίδες.

Πέραν από αυτό το φυσιολογικό φαινόμενο που δεν μπορούμε να το σταματήσουμε, υπάρχουν άλλες αιτίες πού γερνά το δέρμα μας όπως το στρες, η υπερβολική έκθεση στον ήλιο και η μη χρήση των αντηλιακών προϊόντων, η ατμοσφαιρική ρύπανση, το κάπνισμα, η διατροφή και η αμέλεια καθημερινής φροντίδα του δέρματος.

Για να δημιουργήσετε ένα πραγματικά αποτελεσματικό σχέδιο φροντίδας του δέρματος σας ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές:


1.    Προστατεύστε το δέρμα σας από τον ήλιο καθώς οι ακτίνες του συμβάλλουν στην πρόωρη γήρανση. Για να προστατεύσετε το δέρμα από τον ήλιο και τις επιβλαβείς υπεριώδεις ακτίνες:
- Επιδιώξτε να είστε στη σκιά και αποφύγετε την έκθεση στον ήλιο τις ώρες 12.00-16.00.
- Φορέστε ένα καπέλο με πλατύ γείσο και γυαλιά ηλίου.
- Εφαρμόστε αντηλιακό όχι μόνο στο πρόσωπο αλλά και σε όσες επιφάνειες του σώματος δεν καλύπτονται από ρούχα.

2. Ξεχάστε το solarium: Η έκθεση σε επιβλαβείς υπεριώδεις (UV) ακτίνες επιταχύνει τη γήρανση του δέρματος.

3. Χρησιμοποιείστε ενυδατική κρέμα κάθε μέρα: Καθώς μεγαλώνουμε, το δέρμα γίνεται πιο ξηρό και οι λεπτές γραμμές και οι ρυτίδες πιο εμφανείς. Για καλύτερα αποτελέσματα, χρησιμοποιείστε καθημερινά ενυδατική κρέμα προσώπου και σώματος .

4. Το πως πλένετε το πρόσωπό σας μπορεί να επηρεάσει το δέρμα σας. Για καλύτερα αποτελέσματα, μπορείτε να πλύνετε το πρόσωπο σας με χλιαρό νερό και ένα ήπιο καθαριστικό αντί για σαπούνι. Θα πρέπει επίσης να αποφύγετε το έντονο τρίψιμο.

5. Σταματήστε το κάπνισμα: Ο καπνός του τσιγάρου περιέχει τοξίνες που προκαλούν στον καπνιστή θαμπή και ξηρή επιδερμίδα, απώλεια της σφριγηλότητας του δέρματος, λεπτές γραμμές και ρυτίδες.

6. Μια υγιεινή διατροφή προάγει το υγιές δέρμα: Βεβαιωθείτε ότι τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά, άπαχες πρωτεΐνες και καλά λιπαρά.

7. Να κοιμάστε αρκετά: Ονομάζεται "κούρα ομορφιάς" για κάποιο λόγο. Ο ύπνος δίνει χρόνο στο σώμα σας για να αναζωογονηθεί και να ανανεωθεί.


Αν θέλετε να συμπεριλάβετε προϊόντα αντιγήρανσης στην φροντίδα του δέρματος σας συμβουλευτείτε το δερματολόγο σας.

Επίσης, ο δερματολόγος σας μπορεί να σας προτείνει τις πιο σύγχρονες θεραπείες αντιγήρανσης.